Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Podania, wnioski i pisma można kierować korespondencyjnie na adres:

  • Miejskie Przedszkole Nr 8 w Zgierzu
  • ul. Łódzka 86
  • 95 – 100 Zgierz
  • e – mailem: mp8zgierz@wikom.pl
  • telefonicznie: 42 716 28 39, tel./fax: 42 716 17 33

Regulacje prawne

Miejskie Przedszkole Nr 8 w Zgierzu przyjmuje i załatwia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami. Zagadnienia związane z przyjmowaniem interesantów i załatwianiem spraw w przedszkolu regulują w szczególności przepisy:

  1. Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2017 r. poz. 60)
  2. Ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017r. , poz. 59 ze zm.)
  3. Ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2017r. poz.1189 ze zm.)
  4. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1257 )
  5. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011r. ( Dz. U. z 2011r. Nr 14, poz. 67 )
  6. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.01 2017r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. z 2017r., poz. 170 )
  7. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ((Dz. U. 2016, poz. 922).
    Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
    dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
    dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

Sprawy prowadzone przez Przedszkole:

  1. Edukacja
    1. zapisy do przedszkola – szczegółowy opis sprawy na stronie przedszkola
    2. wydawanie zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
    3. wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
    4. zasięganie informacji o dziecku
    5. wydawanie opinii o dziecku
    6. wydawanie i przyjmowanie upoważnień do odbioru dziecka
    7. dzienniki zajęć w przedszkolu
    8. karty obserwacji dzieci
    9. organizowanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej
    10. przyjmowanie od rodziców/ prawnych opiekunów/ zgody na uczestnictwo dziecka w zajęciach dodatkowych
    11. przyjmowanie usprawiedliwień nieobecności dziecka w przedszkolu
  2. Sprawy administracyjne
    1. uzyskiwanie informacji publicznych
    2. wydawanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu planu rozwoju zawodowego nauczyciela
    3. wydawanie decyzji w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego
    4. wydawanie decyzji w sprawie oceny dorobku zawodowego nauczyciela
    5. wydawanie decyzji w sprawie oceny pracy nauczyciela
    6. wydawanie decyzji w sprawie organizacji indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego lub indywidualnego nauczania dla wychowanka, który posiada orzeczenie o takiej potrzebie
    7. wydawanie decyzji w sprawie skreślenia dziecka z listy wychowanków
    8. wydawanie decyzji w sprawie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia
    9. wydawanie decyzji w sprawie przeniesienia nauczyciela w stan nieczynny
    10. zawieranie umów z rodzicami /opiekunami prawnymi/ wychowanków w sprawie korzystania z usług publicznego przedszkola prowadzonego przez Gminę Miasto Zgierz
    11. pobieranie opłat za świadczenia realizowane przez przedszkole
    12. wydawanie zaświadczeń
    13. wgląd do własnych danych osobowych i ich weryfikowanie
    14. obsługa Scentralizowanego Funduszu Świadczeń Socjalnych z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe dla pracowników oświaty
    15. przyjmowanie skarg i wniosków
    16. wysyłanie korespondencji
  3. Sprawy kadrowe
    1. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
    2. wydawanie zaświadczeń pracownikom przedszkola
    3. nabór na wolne stanowiska urzędnicze oraz wolne stanowiska pedagogiczne i obsługowe
  4. Sprawozdawczość
    1. raporty
    2. sprawozdawczość
    3.  analizy
  5. Archiwum
    1. akta osobowe pracowników
    2. dzienniki zajęć przedszkola
    3. protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami
    4. zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola
    5. dokumentacja Rady Rodziców
    6. dokumentacja finansowa przedszkola /Miejskie Przedszkole Nr w Zgierzu przechowuje akta spraw ostatecznie załatwionych i  wymagających zachowania/
  6. Finanse przedszkola
    1. Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu i instytucjom kontrolującym.

Tryb załatwiania spraw:

  1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz.7.30-15.30
  2. Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń )
  3. Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
  4. Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup zgodnie z ustalonym terminem.
  5.  Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach:
    1. Poniedziałek 9.00 – 13.00
    2. Wtorek 8.00 – 12.00
    3. Środa 9.00 – 15.00
    4. Czwartek 8.00 – 12.00
    5. Piątek 8.00 – 11.00
  6. Finanse przedszkola: główna księgowa.

Wymogi dotyczące treści korespondencji

Miejskie Przedszkole nr 8 w Zgierzu nie udziela odpowiedzi na korespondencję, w tym również otrzymywaną pocztą elektroniczną, która  nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zgodnie z ww. art. 63 § 2 K.P.A. Treść kierowanej korespondencji ( w tym również elektronicznej powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi / imię i nazwisko /
  • adresu / kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu /
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy

Wszystkie sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

 

Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 8 w Zgierzu
odpowiada: Elżbieta Michalska
data: 09-03-2018
wytworzył: Elżbieta Michalska
data: 09-03-2018
data: 09-03-2018
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 18-06-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 767